Регіональні сайти:

17 962 милі на другу сторону планети

Дивовижна подорож діалізного апарату

Більш як один із двох діалізних апаратів, що використовуються у всьому світі, виробляє компанія Fresenius Medical Care. Апарати випускаються на замовлення та доставляються до більш ніж 120 країн світу. Діалізний апарат передбачає точну роботу. Його модульна конструкція дозволяє пристосовуватися до потреб наших пацієнтів. Тому доставка в Австралію є лише незначною перешкодою. Ось журнал подорожі діалізного апарату від нашого заводу в Швайнфурті до місця призначення в австралійській глибинці.

Надійно запакований

  • Апарат важить від 120 до 150 кг.
  • Приблизно 25 кг - це вага спеціальної упаковки.

Ми про все подумали, включаючи всі кліматичні зони на морському шляху. Кожна машина легко витримує мороз і вологість повітря - що є основною вимогою. Незважаючи на це, діалізний апарат ретельно упакований для транспортування, щоб захистити його від падінь, вологи та тепла. 8000 компонентів діалізного апарату повинні бути добре захищені. Краще подбати про безпеку, ніж потім жалкувати.

Замовлений, виготовлений та готовий перетнути половину земної кулі

Завантаження

  • Діалізні апарати випускаються на заводі в Швайнфурті з 1979 року.
  • Апарат готовий до відправки лише через один-два тижні після замовлення.

Все готово до від'їзду: Один діалізний апарат їде до Непалу, а минулого тижня вантаж був відправлений до Бразилії. Наш їде до Австралії. Він завантажується разом із 45 іншими апаратами, оскільки кожен контейнер вміщує точно 46 штук. Подорож можна починати.

 В дорозі. Перша і значно коротша частина подорожі - автомобілем.

Перевезення потягом

  • 309 миль на північ потягом

З асфальту на залізничну колію. Майже весь міжнародний експорт проходить через порт Гамбурга. Байдикувати немає коли. Працівники контейнерного терміналу Швайнфурта гарантують, що кожен контейнер, доставлений до Швайнфурта до 17:00, може бути завантажений на корабель в Ельбі вже наступного дня. А наш діалізний апарат продовжує свою подорож того ж вечора. Вантажний потяг приїздить до порту в Гамбург рано вранці, один з 200 потягів щодня перевозить туди тисячі контейнерів.

Наступна зупинка: Порт Гамбурга

Океанський транспорт

 

  • 9 300 000 контейнерів на рік обробляються в порту Гамбурга.

Завантаження в гігантському логістичному центрі. Порт Гамбурга є найбільшим пунктом перевантаження залізничних контейнерів у всій Європі. Сама портова залізниця має колію довжиною 124 милі. З іншого боку пункту перевантаження, щороку в порт заходять 5000 контейнерних суден. Наш контейнер завантажується на судно NYK Vesta. Корабель, побудований у 2007 році, плаває туди-назад між Токіо та Гамбургом. NYK Vesta, одне з найбільших контейнерних суден у світі, має місткість близько 7000 контейнерів. Ми долаємо частину шляху на ньому, 5662 морські милі, якщо бути точними. До самісінького Сінгапуру. На судні!

 

Контейнери завантажені. Кораблі йдуть із Гамбурга до більш ніж 950 портів по всьому світу.

Перевантаження на фідер

 

  • У найбільшому в світі порту. Він нараховує 18,6 миль у довжину і має більше ніж 1000 причалів.

Після 25 днів у морі ми вперше повертаємось на сушу - до порту Сінгапуру. 13% всіх діалізних апаратів, виготовлених у Швайнфурті, відправляються в Азійсько-Тихоокеанський регіон. Майже всі вони здійснюють зупинку в Сінгапурі. Незважаючи на розміри порту, кораблі повинні стояти в черзі. Звідси, ще "лише" 4,791 милі до гавані Сіднея, нашого порту призначення. Зараз вантаж переміщується з контейнерного судна XXL на контейнерне судно XL, відоме як «фідер», яке пливе лише Тихим океаном.

 

Доставка на місце

Залишилось зробити одну важливу річ: Перш ніж діалізний апарат дістанеться до замовника, він повинен зробити ще одну зупинку в Сіднеї. У Fresenius Medical Care в Австралії він повністю розпаковується, і перевіряються всі функції - лише тоді він починає завершальний етап своєї подорожі: автомобільним транспортом в австралійську глибинку. Наші співробітники знаходяться на місці, щоб встановити його та налаштувати.

День 39 - прибуття в Австралію!

Останній етап

  • Настав час останнього етапу епічної подорожі.

Апарат транспортуватиметься суходолом до кінцевого пункту призначення. Від Сіднея до Аделаїди, через Еліс Спрінгз до Ківіркурри, невеликого селища у нескінченній пустелі, за тисячі миль від Сіднея, Мельбурна та Перта.

Кінець подорожі

  • 17 962 милі після виїзду із Швайнфурта!

Через шість тижнів після відправлення діалізний апарат працює. Він покращує якість життя діалізних пацієнтів навіть тут, посеред пустелі Гібсон, в австралійській глибинці, в громаді, де налічується трохи більше 200 жителів.

Пов’язаний матеріал