Перейти до вмісту

Наш сервіс та підтримка

Співробітник служби підтримки

Індивідуальне управління проектами, професійна установка, всебічне навчання співробітників та комплексне вирішення проблем для рішень Renal IT

  • Єдина контактна особа
  • Повний сервіс та підтримка
Людина навчається за столом

Планування та проектування

Після прийняття рішення про розгортання TDMS наші проектні інженери здійснюють планування та управління проектом для системи відповідно до узгоджених вимог. Таким чином, ми враховуємо індивідуальні вимоги, що стосуються періоду впровадження та дати початку роботи системи. Спеціально призначена контактна особа доступна протягом усієї фази проекту.

Клінічний персонал в процесі навчання

Встановлення необхідного обладнання та програмного забезпечення

Після завершення етапу проекту та після того, як місцеві постачальники виконали необхідну прокладку кабелів у відповідності до індивідуальних вимог, встановлюється апаратне та програмне забезпечення та до системи підключається зовнішнє медичне обладнання.

Навчання

Після запуску TDMS, наші спеціально навчені консультанти з програмного забезпечення інструктують усіх майбутніх користувачів щодо роботи з TDMS. Подальше навчання, звичайно, доступне в будь-який час.

Технічне обслуговування та підтримка

Ми надаємо широкий спектр технічних послуг, включаючи «гарячу лінію» для віддаленої підтримки або обслуговування на місці, якщо потрібно.

Пов’язаний матеріал
Система Управління Даними Лікування (TDMS)

Управління даними лікування.

Система Управління Даними Лікування

Центральний моніторинг.